Strona główna Wishlista Recenzje

środa, 5 września 2012

*** Recenzja- krem IWOSTIN tłusty ***

Czas na recenzję kremu do twarzy z Iwostinu- krem tłusty.




Opis z wizaż:

Przeznaczony do pielęgnacji i ochrony skóry szczególnie wrażliwej, alergicznej, suchej i bardzo suchej. Ma działanie natłuszczające. Wyraźnie poprawia nawilżenie skóry hamując wysuszenie naskórka. Zalecany do stosowania na noc. Dodatkowo zalecany do pielęgnacji i ochrony skóry w warunkach ekspozycji na czynniki szczególnie szkodliwe jak mróz i wiatr, i do regeneracji skóry po zadziałaniu tych czynników. Oparty na wodzie termalnej z Iwonicza Zdroju.
Hypoalergiczny, bez substancji zapachowych, bez barwników, nie testowany na zwierzętach


Skład: Aqua, Mineral Oil, Iwonicz Aqua, Decyl Oleate, Petrolatum, Ceresin Wax/Microwax, Glycerin, Cyclomethicone, Polyglyceryl-3-Isostearate, Cetyl PEG/PPG-10/1, Dimethicone, Natrium Chloride, Methylparaben, Propylparaben, Tocopheryl Acetate, Ascorbyl Palmitate, PEG-8/Tocopherol/Ascorbyl Palmitate/Ascorbic Acid/Citric Acid, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol




Dlaczego wybrałam ten krem, skoro moja cera jest mieszana ze skłonnością do przetłuszczania w strefie T?
Chciałam krem o bogatym składzie na noc, krem który porządnie nawilży moją cerę nie powodując zapychania oraz obawy o powstanie nowych wyprysków. Czy ten krem spełnił moje oczekiwania? Odpowiedź brzmi TAK, TAK, TAK! 





Naprawdę idealnego kremu na noc szukałam od dawna, ten sprawdza się świetnie. Jest o bardzo gęstej konsystencji, dość dobrze się rozprowadza na twarzy. Pozostawia tłusty film na twarzy, ale kompletnie mi to nie przeszkadza. łagodzi podrażanie, nie zapycha a cera jest doskonale nawilżona!



Producent zaleca go na szkodliwe warunki atmosferyczne, generalnie na zimę, mam nadzieję,że się o tym przekonam, bo może w zimowych miesiącach sprawdzi się jeszcze lepiej!
Opinie na wizażu ma bardzo pochlebne i cieszę się, że póki co znalazłam mój idealny krem :)) Mam zamiar jeszcze trochę pobawić się z olejami w nocnej pielęgnacji, ale jeśli chodzi o kwestię kremu to bardzo jestem zadowolona.




Jest dość tani jak na krem apteczny, nie posiada zapachu oraz jest bardzo wydajny. Naprawdę nie znalazłam żadnych minusów :))

A jaki jest Wasz ulubiony krem na noc? Macie swój jeden jedyny, którego nie zamienicie na żaden inny?

Buziaki
M.


P.S. Jutro postaram się wrzucić dla Was zdjęcia eyelinera z Cartice, proszę o cierpliwość :))

4 komentarze:

  1. ogólnie dobre są kremy tej firmy :) ale nie wiem czy mi potrzebny :) chyba nie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nie mam swego ideału. Może to będzie ten z Iwostin. Bardzo mnie na niego skusiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam Iwostin Sensitia intensywnie nawilżający! Krem idealny dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się wydaje,że w zimę mogła bym się w niego zaopatrzyć ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, sprawia mi on ogromną radość :)