Strona główna Wishlista Recenzje

czwartek, 10 maja 2012

TAG : 11 Questions


Witam Was serdecznie J Dziś zapraszam Was na TAG który od jakiegoś czasu już krąży w blogowej strefie a mianowicie 11 Questions.


Zostałam otagowana przez Madeleine– bardzo dziękuję ( wybacz kochana, że dopiero teraz odpisuję).
Zasady:
Po przeczytaniu 11 pytań zadanych przez  TAGera, odpowiadamy na wszystkie na swoim blogu.
    Następnie wybierasz 11 osób, które TAGujesz i zamieszczasz linki do nich.
    Tworzysz 11 nowych pytań, na które będą musiały odpowiedzieć osoby oTAGowane.
    Powiadom osoby przez ciebie wybrane, że zostały oTAGowane.
    Daj TAGa osobom , które jeszcze go nie miały.
Pytania które otrzymałam :
    1.Co chcesz robić w życiu?
Ciężkie pytanie, obecnie studiuję i nie wiem co będzie za 5 lub 10 lat, na pewno chciałabym być szczęśliwa.
  2.  Skąd pomysł na prowadzenie bloga i jego tematykę?
Hm.. chyba duży wpływ miał na to yt i nuda w wakacje, tak jakoś samo wyszło…
    3. Jakie jest Twoje największe osiągnięcie, sukces, z którego jesteś dumna?
Zdane prawo jazdy za pierwszym podejściem. Zdecydowanie jeden z największych moich sukcesów, nawet przed matura się tak nie stresowałam.
   4.  Jeśli miałabyś porównać swoją osobowość ze zwierzakiem, jakim byś była i dlaczego? :)
Myślę, że psem J Bo przywiązuję się do ludzi i jestem wierna i łatwo ufam co niekoniecznie wychodzi mi na dobre.
   5. W jakich okolicznościach poznajesz ludzi (świeże znajomości)?
Najczęściej przez kogoś, znajomy znajomego J
    6. Gdybyś mogła przeżyć jeden dzień z życia gwiazdy, kogo byś wybrała i dlaczego?
Oj nie wiem, nigdy nie zastanawiałam się nad czymś takim, ale chciałabym przeżyć jeden dzień Allesandra del Pierro (piłkarz) :D To musi być ekscytujące doświadczenie.
    7. Co uważasz w sobie za swój największy atut i jak o niego dbasz (włosy, paznokcie, cera, figura etc.)?
Najbardziej chyba w sobie lubię włosy. Nie mam generalnie na co narzekać pod tym względem. Jak o nie dbam? No przede wszystkim staram się odzywać i pielęgnować, ale bez przesady. Wszystko z umiarem.
    8. Czy masz 'obsesję' na punkcie czegoś? Czy jesteś maniaczką posiadania/robienia czegoś (maniaczka szpilek, 'zakupoholiczka' etc.)?
Chyba nie posiadam żadnej mani. Nic nie kolekcjonuje, żadne zbieractwo itp. Raczej z umiarem.
  9.   Co dla Ciebie oznacza być 'zadbaną' kobietą?
Ładne, czyste paznokcie, niekoniecznie pomalowane. Schludny ubiór. Delikatne podkreślenie urody.
  10.   Jak ubierasz się na co dzień? W jakich ciuchach i kolorach czujesz się najlepiej?
Na co dzień preferuję styl sportowy – byle było mi wygodnie. Przeważnie bluzka i spodnie. Co do kolorów to dużo zależy od pór roku. Obecnie molestuje zielenie, pastele, biel. Zimą raczej stonowane kolory.
    11. Czy nosisz w swojej torebce kosmetyczkę? Jeśli tak, to co się w niej znajduje?
Tak noszę. Mam w niej : lusterko, pilnik, tabletki na ból głowy i gardła, chusteczki higieniczne, puder prasowany, i wkładki :).

Nie podam Wam moich pytań, bo jestem raczej ostatnią osoba, która w ogóle odpisuje na to.
Pozdrawiam Was
M.

1 komentarz:

  1. No wreszcie, bardzo mi miło. :)
    I nie modanablogi, tylko Madeleine, dziękuję. :D :)

    Chyba też muszę zacząć nosić przy sobie tabletki od bólu głowy, właśnie mi podsunęłaś ten pomysł.

    Pozdrawiam Cię serdecznie i dziękuję za odpowiedzi. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, sprawia mi on ogromną radość :)