Strona główna Wishlista Recenzje

wtorek, 28 maja 2013

Rozświetlacze

Dziś mam dla Was post dotyczący rozświetlacza. Sezon na te produkty jest w szczycie, choć mi się zdarza używać przez większość roku. Chciałabym Wam napisać o trzech rozświelaczach, które ja posiadam a jakoś nigdy wcześniej o nich nie wspomniałam, za wyjątkiem jednego - Collection2000, ale po kolei.



W swoich kosmetykach mam aż trzy takie produkty, uważam, że za dużo, ale dwa z nich nie były planowanym zakupem, w dodatku to miniatury.

Od lewej: Collection2000, Benefit, KremBB


Moim ulubionym od dawien dawna rozświetlacza jest Collection2000 - 3 justy peach! - kupiłam go w Pepco za 9.99 zł. Opakowanie ma aż 10 g produktu. Jest on nie do wykończenia. Daje na szczytach kości policzkowych niesamowitą poświatę, genialnie wygląda. Utrzymuje się przez cały dzień, nie ściera się, kompletnie nic się z nim nie dzieje. Często latem używam także na kości obojczyka, gdzie wspaniale podkreśla dekolt. Minusem jest opakowanie, niestety po 3 latach od jego zakupienia rozwaliło się, ale w niczym nie przeszkadza to korzystanie z tego produktu.

Drugim produktem jaki posiadam jest Benefit - Sun beem. Wersja miniaturowa, którą kupiła mi mama, gdy była za granicą ( był to jakiś dodatek do gazety). Próbka kosmicznie wydajna! Nakładam po 3 kropki na każdą stronę i uzyskujemy piękny złocisty odcień. Wklepuje go palcami, także aplikacja banalnie łatwa. Myślę, że nie jesteśmy w stanie z nim przesadzić. Kolor uważam, że będzie idealny na lato. Jedyne do czego mogę się przyczepić to trwałość - mam wrażenie, że po ok 5 godzinach znika z twarzy i zostaje bardzo bardzo delikatny efekt.

Trzecim i ostatnim produktem, o którym chce Wam napisać parę słów jest właściwie krem BB - Pearl. O tak uważam, że jest to produkt rozświetlający, który nie nadaje się do nakładania na całą twarz, za to na kościach policzkowych prezentuje się genialnie. Ma delikatny odcień, ładnie stapia się z podkładem, czy kremem BB. Ta próbka ma 5 ml, można ją kupić za ok 10 zł. Jest wydajna i myślę, że bardzo ciekawa.


Od lewej: Collection2000, Benefit, Krem BB



Moim faworytem jest Collection2000, od wielu lak go używam i jest to najbardziej wydajny, najbardziej trwały, tani kosmetyk,  który nie wygląda tandetnie i nie zrobi nam na twarzy disco błysko. Szalenie Wam polecam.

Dajcie znać jakie są Wasze ulubione produkty do rozświetlenia twarzy, jestem bardzo ciekawa.
M.

1 komentarz:

  1. Collection2000 jest boski! Mam nadzieję, że trafię na niego w Pepco :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, sprawia mi on ogromną radość :)