Strona główna Wishlista Recenzje

poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Essie - good to go! - Czy rzeczywiście takie go?

Potestowałam ten wysuszacz bardzo solidnie, nie tylko na moich paznokciach, ale także na koleżankach, ciotkach, mamie i jakie jest moje zdanie? Zapraszam do lektury.



1. OPAKOWANIE:

Ładna, szklana buteleczka, w której znajdziemy 13,5 ml produktu.


2. KONSYSTENCJA:


Praktycznie przez większość buteleczki pozostaje w stanie idealnym, czyli nie jest za gęsta ani zbyt lejąca. Mniej więcej gdy w opakowaniu znajduje się około 1/3 produktu można odczuć, że gęstość preparatu wzrosła, ale można nałożyć preparat na paznokcie. 

3. ZAPACH:


Nie jest duszący, czy tak chemiczny jak np. Sech Vite, ale mimo wszystko i tak polecam mieć otwarte okno podczas malowania paznokci.





4. DZIAŁANIE:

a) obietnice producenta:

Lakier ochronny błyskawicznie wysuszający świeżo pomalowaną płytkę paznokcia. Zapobiega żółknięciu i nadaje lśniące wykończenie manicure.
  • utrwala lakier do paznokci w kilka sekund
  • zapewnia perfekcyjne wykończenie manicure
  • nadaje wspaniały połysk

http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=46935


b) stosowanie:

Nakładamy jedną warstwę na świeżo pomalowane paznokcie ulubionym kolorem



c) moja opinia: 

Upolowałam go w promocji ( 2 lakiery z Essie za 30 zł) pewnie, gdyby nie trafiła mi się taka okazja nie kupiłabym go. W każdym razie owe 3 punkty, które obiecuje nam producent się zgadzają. Lakier rzeczywiście jest utrwalony, czyli wysycha w mgnieniu oka, może sekundy to nie są, ale 3-5 minut.
Wykończenie perfekcyjne, hmm efekt błysku i pięknego blasku na paznokciach gwarantowany, ale jak nazwać te "zjedzenie" lakieru po bokach? Oczywiście żeby to dostrzec trzeba się mocno przyjrzeć paznokciom, ale mimo wszystko perfekcyjnie nie jest. Co do połysku to owszem, zgadzam się- nadaje każdemu lakierowi ładny błysk ( nie jest to żelowe wykończenie, czy tak intensywny blask jak w przypadku Sech Vite).

W moim mniemaniu jest też mało wydajny, mam go od czerwca (klik), a mamy sierpień i ja już go wykańczam! Fakt używałam go często, nie tylko na swoich paznokciach, ale tak szybko nie wykończyłam jeszcze żadnego topu.

A pro po używania na innych osobach i utrzymywania lakieru - u większości osób lakier wytrzymuje bez odprysku około 3 dni ( oczywiście położony na tej samej bazie).

A i jeszcze jedno na plus - potrafi doprowadzić do ładnego efektu na paznokciach lakier, który jest gęsty i robi smugi. Zdarzyło mi się wykorzystać go dwukrotnie, gdzie kończyłam już kolorowe lakiery i chciałam użyc je po raz ostatni. Oczywiście aplikacja takiego lakieru to koszmar- smugi, zacieki itp. Po posmarowaniu Essie paznokci lakier wyglądał idealnie. 

5. CENA:

Na allegro ceny wahają się od około 30 do 40 zł. 

6. OGÓLNA OCENA:

3/5

Ja wróciłam do top'u z Sech Vite, który miałam rok temu. Jest tańszy i starcza na dłużej, przy tym daje mocniejszy blask na paznokciach niż Essie. Jego wadą jest to, że również jak Essie "zjada" lakier z boku paznokcia, ale cóż chyba taka uroda już tych lepszych topów.


Jestem ciekawa jakich Wy "wysuszaczy" używacie do Waszego mani. Zamawiając kolejne opakowanie Sech zastanawiałam się nad sławnym ostatnio Psche, może któraś z Was używała?

Pozdrawiam

M.

2 komentarze:

  1. Kolejny utwardzacz, który zjada lakier ;/ Miałam na niego ochotę, ale chyba jednak nie kupię ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go i jestem z niego nawet zadowolona.Podoba mi się to,że naprawdę lakier wysycha o wiele szybciej.Chociaż nie przedłuża jego trwałości

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, sprawia mi on ogromną radość :)