Strona główna Wishlista Recenzje

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Mix zdjęć #1

Długo przymierzałam się do tego typu postów. Sama bardzo lubię przeglądać Wasze mixy zdjęć, więc zapraszam Was dziś na mój mały misz masz zdjęć. 


Woda z lodem i cytryną - mój must i ulubieniec w upalne dni



"Chłopek", czyli zegaro-pogodynko-termometr - przydany gadżet



Ostatnie użycie lakieru z Essence, o dziwo utrzymał się na paznokciach ponad 6 dni bez odprysku, za to aplikacja była koszmarem, sytuacje uratował wysuszacz z Essie




Bakoma 7 Zbóż - bardzo lubię te jogurty jako przekąskę lub śniadanie, wcale  nie przeszkadza mi, że jest to dla facetów :)


Mazury i całe jezioro tylko dla mnie!



                                              Udało mi się uchwycić tęczę ;)





I to na tyle w pierwszym miksie zdjęć.
Pozdrawiam 
M.

3 komentarze:

  1. Anonimowy19:22

    Cześć. Znalazłam jakiś Twój stary post na temat tych tanich nożyczek fryzjerskich, które zamówiłaś z Allegro. Co prawda, ja też je zamówiłam i zapłaciłam już, więc nie ma odwrotu, ale chciałabym się dowiedzieć, czy dalej Ci służą? ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. woda z lodem mniam:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczarowal mnie Twoj "chlopek"pogodynek :-)))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, sprawia mi on ogromną radość :)