Strona główna Wishlista Recenzje

niedziela, 27 października 2013

Mix zdjęć #3

Zapraszam na trzecią odsłonę mixów zdjęciowych ;) Miłego oglądania ;)


Szarości, czyli coraz częściej sięgam po ciemniejsze kolory. 

Jest nas coraz więcej - czyli moja paletka rośnie! 


Nowe, pepkowe świeczniki posłużyły mi do lepszej organizacji mojego makijażowego kącika.


Zakupy! 

Nowe gazetki 

I moja Kochana wszędzie musi zajrzeć i wszystko sprawdzić.

Czas na podgrzewacze i na olejki zapachowe.

Czasami wybieram klasykę na paznokciach, mój hit - Wibo French Manicure nr 02.

Domowe Tiramisu, za każdym razem wychodzi coraz lepsze ;))

Po wykorzystaniu tej próbki jestem oczarowana tym kremem do rąk! Mam ochotę, by kupić pełen wymiar ;))


Domowy rosół mamy, z domowym makaronem, rewelacja! 

I to na tyle w tym odcinku "mixowym". Mam nadzieję, że się podobało. 
Pozdrawiam
M.

7 komentarzy:

  1. odkąd wyprowadziłam się z domu we wrześniu, nie jadłam rosołu ;p studenckie życice :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie co niedziela rosół, bo bez niego ani rusz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pepkowe świeczniki mnie oczarowały! Są jeszcze dostępne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odnośnie świeczników to myślę, że są jeszcze dostępne, kupiłam je około 2 tyg temu. Każdy po 9.90 zł ;)

      Usuń
  4. Super wykorzystałaś te świeczniki :) bardzo ładne są ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, sprawia mi on ogromną radość :)