Strona główna Wishlista Recenzje

wtorek, 24 grudnia 2013

TAG: Kocham zimę

Witam Was w ten wigilijny dzień. Zapraszam na luźny post z tagiem





1) ulubiony produkt do ust

Z pielęgnacyjnych bez wątpienia balsam w słoiczku Tisane. Z kolorowych szminko-błyszczyk z Celi w nr 502.

2)ulubiony lakier do paznokci

Zimą czerwienie zdecydowanie. Ostatnio wielką miłością obdarzyłam lakier z Wibo w nr 93. 

3)ulubiona świeca

Nie mam jednej konkretnej, lubię zmieniać zapachy.

4)ulubione perfumy/zapach

Charakterystyczne dla mnie, czyli FM w nr 33 

5)ulubiony napój

Zimowe wieczory umilam sobie herbatą, ostatnio szaleje za zieloną z mango. 

6)ulubiony dodatek/ubranie

swetry - luźne i wygodne dobrane w modnych kolorach genialne ożywiają strój. 


7)ulubiona fryzura na zimę


warkocz 

8)co najbardziej lubisz robić zimą

Uwielbiam długie zimowe wieczory, gdy po ciężkim dniu w ulubionej piżamce mogę położyć się do łóżka i przy blasku świec oddać się ulubionym zajęciom, film czy dobra książka. Lubię także spacery wieczorną porą kiedy na dworze jest mróz i śnieg, uwielbiam słyszeć jak skrzypi pod moimi butami. 

9)najładniejsze wspomnienie związane z zimą

święta, moje urodziny i zabawy na śniegu - zdecydowanie za dużo jest tych wspomnień bym mogła je Wam tu opisać. 

10)ulubiony trend w modzie na zimę

Nie podążam ślepo za trendami, nawet nie wiem co teraz powinno się nosić. Stawiam raczej na wygodę i by dana rzecz pasowała do mnie i bym na dobrze się w tym czuła.





I to na tyle. Korzystając z okazji chciałabym złożyć Wam moi kochani najserdeczniejsze życzenia. Zdrowych, pogodnych świąt spędzonych w rodzinnym gronie. Cieszcie się sobą i każdą chwilą jaką spędzicie razem. 

Pozdrawiam Was
M.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, sprawia mi on ogromną radość :)