Strona główna Wishlista Recenzje

środa, 4 grudnia 2013

ulubieńcy listopada 2013

 Witam Was w grudniowy wieczór czas na ulubieńców poprzedniego miesiąca. Nie mam dużo kosmetyków raptem trzy ale jak najbardziej godne polecenia - zaczynamy.




Chłodniejsze dni oznaczają problemy z ustami, z pomocą przyszła mi pomadka z Nivea Vitamin Shake - genialna, piękny zapach, delikatnie wygląda na ustach i dość ładnie nawilża. Ja posiłkuje się nią, gdy jestem na zewnątrz- mam ją zawsze w kieszeni płaszcza i sprawdza się świetnie. Polecam. 



Kolejnym ulubieńcem będzie coś z kolorówki- czyli cień z Inglota w nr 402 , piękny perłowy cień, który nadaje się zarówno na całą powiekę jak i do rozblendowania innych cieni. Uwielbiam i lądował na mojej powiece niemalże codziennie w listopadzie.


Ostatni ulubiony kosmetyk to puder bambusowy od Paese - nie bieli twarzy, fantastycznie i na długo matuje. Sprawdza się u mnie bardzo dobrze. Co prawda puszek dołączony do oryginalnego opakowania dawno już jest w śmieciach, ale mój nieśmiertelny puszek z Vichy umożliwia mi łatwą i przede wszystkim szybką aplikację.



To na tyle ulubieńców w minionym miesiącu. Koniecznie podzielcie się swoimi perełkami listopada. 
Pozdrawiam 
M.

8 komentarzy:

  1. Mam ten cień z Inglota, piękny jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta wersja pomadki z Nivei jest dla mnie za słaba na obecną porę roku. Bardzo ją lubię używać wiosną i latem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. vitamin shake lubiłam ją

    OdpowiedzUsuń
  4. Thank you for an additional good article. Exactly where else could anybody get that type of details in these a perfect way of writing? I have a presentation next week, and Im to the look for this kind of information.
    EcoFlex review
    Healthy Cleanse Reviews

    OdpowiedzUsuń
  5. Pudry,podkłady i wszystko co PAESE :D jest genialne

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawi mnie ten puder.

    OdpowiedzUsuń
  7. tak te pudry są świetne

    OdpowiedzUsuń
  8. A mnie ciekawi pomadka z Nivea Vitamin Shake ^^ Niestety nie widziałam jej u mnie ;( A szkoda ;(

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, sprawia mi on ogromną radość :)