Strona główna Wishlista Recenzje

środa, 4 lipca 2012

Seche Vite - nareszcie mój :))

Od wielu tygodni zamierzałam kupić ten produkt aż w końcu kliknęłam 'do koszyka' :)) Mowa tu o preparacie do paznokci - znanym i powszechnie lubianym SECHE VITE. 



Swój egzemplarz kupiłam na allegro za ok 26 zł z przesyłką. 
Jestem ciekawa czy rzeczywiście to taki fenomen wśród top coat'ów, mam nadzieję, że TAK, bo o tej pory używałam taniego jak barszcz preparatu z Miss Sporty i byłam zadowolona (koszt ok 5zł). Z racji, że kończę już drugą buteleczkę skusiłam się na Seche.



Dajcie znać czy używałyście, i czy rzeczywiście taki fenomen. 


Ja  po 2 użyciach mam w miarę pozytywne odczucia, na pewno przyśpiesza wysychanie lakieru, z trwałością to bywa różnie- zależy od lakieru pewnie, ale nad tym muszę podumać jeszcze.

Pozdrawiam
M.

5 komentarzy:

  1. Trwałość to u mnie kwestia drugorzędna, fakt, jakoś specjalnie jej nie przedłuża, ale ten efekt mokrych paznokci i błyskawiczne wysychanie sprawia, że jest moim must have :D Już sobie nie wyobrażam manicure bez niego ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nawet nie wiem co to takiego :D Idę poczytać xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj ja go kupię na pewno Monika z Blogu Moniszona bardzo go polecała na spotkaniu bloggerskim i ja się w niego na pewno zaopatrzę w przypływie gotówki. Ona opowiadała wtedy, że maluje bardzo cienkie warstwy. Miała wtedy na sobie 6?! warstw i ja się jej zapytałam jakim cudem jej to wyschło to ona powiedziała właśnie o tym topie. Tylko trzeba go dobrze stosować. Jak nie wiessz dokładnie jak to zapytaj jej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam ale planuję zakup jak wykończę z Inglota, czytałam wiele opinii że pięknie nabłyszcza

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używam tego typu kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, sprawia mi on ogromną radość :)