Strona główna Wishlista Recenzje

niedziela, 1 lipca 2012

zakupy z czerwca

Dzisiaj trochę o rzeczach, które zawitały w mojej kosmetyczce.

1. Lakier do paznokci Astor - ceny nie pamiętam. Zakup mojej mamy - to są raczej jej odcienie. Pewnie w jesienne dni ja również po niego sięgnę. Uwielbiam te lakiery za ich szerokie pędzelki!

2. Avon - Planet Spa - masło do ciała z oliwką. Jestem ogromną fanką maseł do ciała. Kolejny egzemplarz do testowania. Mam nadzieję, że oliwka sprawi się świetnie i ładnie będzie nawilżać.

3. BeBeauty- sól morska, nawilżająca z oliwką, Biedronka, cena ok 5 zł. Uwielbiam te sole do wykonywania pedicuru, są rewelacyjne. Wybrałam inny wariant zapachowy, zobaczymy jak się sprawdzi.


4. Zestaw próbek z Jonhons Baby - planuję zabrać te małe słodkie opakowania na wakacje, żeby nie tachać tyle butelek z kosmetykami, przy okazji wytestuję i sprawdzę działanie.

5. Joanna Sensual -balsam po depilacji łagodzący. Potrzebowałam produktu którym będę mogła zastąpić oliwkę, ponieważ zdarza mi się ostatnio depilowanie w ciągu dnia i nie mam czasu czekać aż oliwka się wchłonie, dlatego skusiłam się na ten produkt, mam nadzieje, że będzie pięknie goił podrażnioną skórę. Cena 8.99 zł / 150 g


6. Eveline odżywka do paznokci 8 w 1 - kolejne opakowanie, ponieważ sprawdza się zarówno na moich paznokciach jak i na paznokciach mojej mamy :). Pierwsza buteleczka już się kończy. Cena 10.49 zł (bez promocji)

7. Ziaja Ulga - płyn micelarny dla skóry wrażliwej. Kończę ostatnią buteleczkę dwufazowego płynu z Delii i stwierdziłam, że czas potestować coś nowego. Zobaczymy czy zamieni moją ukochaną Delię. Cena 8.99 zł / 200 ml


8. Rexona Deo Spray - już kiedyś miałam ten zapach, całkiem całkiem. Ładnie chroni skórę. Cena 7.99 zł / 150 ml

9. Veet krem do depilacji - bardzo dobrze się u mnie sprawdza, nie mam co narzekać. Skończyłam pierwsze opakowanie. Treściwy krem, mnie nie podrażnia efekty do ok 7 dni. Zapach mocny, specyficzny, ale ja i tak po każdej aplikacji idę pod prysznic więc nie ma problemu. Cena 39.99 zł / 400 ml

I to na tyle moich czerwcowych zakupów. Większość to uzupełnienie braków w mojej kosmetyczce :))

Coś używałyście? 
A jak Wasze zakupy?

Buziaki
M.

12 komentarzy:

  1. Ja również dostałam te próbeczki Johnson's, ten kremik na odparzenia cudownie działa na moje pryszczyki.... Lepiej niż Davercin na receptę!!!!

    Eveline 8w1 też posiadam, cudo. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. odżywka Eveline jest cudowna :)

    też mam te próbki z Johnson's - kremiku na odparzenia używam na obtarcia na stópkach od butów i działa rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na próbki Johnsona nadal czekam ;) A w odżywkę Eveline też się zaopatrzyłam, robię teraz moim paznokciom kurację, a diamentowa odżywka jest na wykończeniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ziaja Ulga płyn micelarny dla skóry wrażliwej jestem bardzo jego ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawi mnie veet, super zakupy

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam tą odżywkę 8w1 i sól :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię te sole z Bebeauty :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, sprawia mi on ogromną radość :)