Strona główna Wishlista Recenzje

poniedziałek, 30 lipca 2012

ulubieńcy lipca'12


Ulubieńcy.. czyli co sprawiało mi radość przez cały minion miesiąc.




Pierwszym produktem jest żel pod oczy i do powiek z Flosleku. Pięknie koił moje zmęczone oczy, szybko się wchłania i rewelacyjnie chłodzi. Używam od czerwca i jestem bardzo zadowolona.



Dalej kolorówka i tu moim ulubionym produktem został róż z e.l.f. ( który znajduję się w dule) – pięknie rozświetlał twarz, dodawał jej subtelności i blasku. Gdy używałam róż rezygnowałam z bronzera i rozświetlacza. Taki efekt zdrowej buzi zdecydowanie mi odpowiada.


Błyszczyk z Essence – w numerze 005 Super Girl – mam go od zeszłego roku, uwielbiam za tafle jaką pozostawia na ustach. Co do trwałości nie wymagajmy jakiegoś cudu, przecięta jest, ale umilał mi bardzo lipcowe dni.





I właściwie to tyle. Makijaż był ograniczony do minimum ( krem brązujący Alterra, tusz różowy z Wibo, róż z e.f.l., i błyszczyk z Essence), zajmowało mi to coś ok 5 minut.
W kwestii pielęgnacji nic się nie zmienia i jak na razie odpowiada mi to.

A jacy są Wasi ulubieńcy? Chętnie poczytam.
M.


8 komentarzy:

  1. Floslek jest dobry:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi sie róz :)
    Z Firmy floslek jeszcze nic nie miałam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Błyszczyk wygląda zachęcająco :)
    U mnie niedługo pojawią się ulubieńcy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobno żele do oczu floslek są bardzo dobre. Ale kiedy chciałam jakiś kupić to niestety nie było ich w sklepie:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor różu :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. żel z flos leku bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię duo z elfa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam bardzo podobny kolor błyszczyka, piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, sprawia mi on ogromną radość :)