Strona główna Wishlista Recenzje

czwartek, 5 września 2013

WŁOSY : aktualizacja

Dawno nie było postu włosowego, ostatni pojawił się we wrześniu (klik), czyli rok temu!

Generalnie w pielęgnacji nie zmieniło się wiele, nadal lubię siemię lniane, olejki, maski itp.

Od listopada używam szczotki Tangle Teezer, która jest całkiem przyjemna w użyciu.

Jeśli chodzi o to co zrobiłam z włosami przez te pół roku : w listopadzie podcięłam końcówki, a w lutym na początku udałam się do fryzjera w celu wycieniowania włosów. Mam za dużo włosów, są bardzo grube i przez to nawet najmocniejsze gumki ich nie utrzymywały. Było to bardzo kłopotliwe, ja jestem fanką koków i niestety za każdym razem po mniej więcej godzinie od upięcia się rozwalał..  Poprosiłam fryzjerkę by wycieniowała mi włosy, ale nie stopniowała ich, ponieważ długość jaką mam bardzo mi odpowiada, i udało się :)) Bardzo mi się podoba efekt, włosy są lekkie, teraz nie mam żadnego problemu z ich upinaniem. Znając moje włosy niestety efekt taki mam na góra 2 miesiące, ale nie ma co narzekać. 


stan 25.11.2012r 


Jeśli chodzi o farbowanie - kompletnie nic nie robiłam, cały czas utrzymuje się u mnie efekt ombre, które wykonywałam sama w domu. Zastanawiam się nawet czy nie powtórzyć tego zabiegu raz jeszcze. Chociaż z rozmowy z fryzjerką wynika, że już się odchodzi od tego trendu i teraz wracają upięcia, warkocze itp. 


Loki zrobione na prostownicy. 4.01.2013 



Włosy przed fryzjerem - 8.02.2013 r 

Utknęłam z tym postem na ponad pół roku! Trzeba by go dokończyć, czyli stan obecny włosów:

Włosy z dnia 31.08.13 - zaraz po umyciu przed ścięciem końcówek i farbowaniem.



No i to chyba na tyle z włosowej aktualizacji, pozdrawiam Was serdecznie :))

M.

3 komentarze:


  1. Jeju jakie długie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie długie! moje włosy się wiecznie zatrzymują na wysokości piersi i nie chcą rosnąć dalej :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale długaśne ;))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, sprawia mi on ogromną radość :)