Strona główna Wishlista Recenzje

czwartek, 28 czerwca 2012

wyprzedaż

Robiąc porządki w mojej toaletce natknęłam się na produkty, kosmetyki, których nie używam, a ponieważ nie należę do osób, które muszą mieć wszystko w ilościach hurtowych, czy też chomiczych zapasów, postanowiłam, że zorganizuję wyprzedaż na blogu, a nóż któraś z Was ma ochotę na przetestowanie któregoś z kosmetyków.



1. Lakier do paznokci - Rimmel 60 seconds w odcieniu 840 BLUE EYED GIRL - nowy, zapakowany w folię. Dostałam dwie sztuki, dlatego bez sensu trzymać w zapasie. Cena 6 zł.


2. Dermacol - Make up-cover. Ja używam jako korektora, ale ponieważ jest to produkt szalenie wydajny nie jestem w stanie sama zużyć go, dlatego zrobiłam sobie odlewkę.Odcień, który posiadam to 209.  Zużycie widoczne na zdjęciu. Cena 9 zł.




















3. KOBO - Ideal Cover Make Up - w odcieniu 405 Suntanned. Chciałam używać jako bronzera, niestety kolor mi nie do końca odpowiada. Cena 10 zł.





















4. INGLOT - róż w odcieniu 81. Nie czuję się dobrze w tym kolorze. Użyty parę razy. Cena 10 zł.
























5. Essence - sun club- blondess lighter skin. Matowy bronzer. 15 g produktu. Rozstaje się z nim, ponieważ wymieniam moją kolorówkę na mineralną. Zużycie widoczne na zdjęciu. Cena 8 zł.






6. Rimmel cień w musie, kolor 004. Raz swatchowany na blogu. Nie czuję się dobrze w takim kolorku. Cena 1,50 zł .























7. Kredka do oczu podwójna. Oriflame  seria Very Me -odcień Blue Lagoon - kompletnie nie mój kolor, nie mam pojęcia dlaczego ją zakupiłam. Cena 4 zł.











Jeśli jesteście zainteresowane którymkolwiek z produktów napiszcie proszę maila : martynkaczarna@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie!

M.

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, sprawia mi on ogromną radość :)