Strona główna Wishlista Recenzje

piątek, 14 czerwca 2013

Nowa baza pod cienie - Essence

W ostatnim projekcie denko (klik) pokazałam Wam puste opakowanie po bazie Artdeco. Baza sprawdzała się naprawdę dobrze i była praktycznie niezawodna, ale z racji kosmetycznej ciekawości postawiłam na nowość dla mnie- bazę pod cienie z firmy Essence - I love stage.




Skusiłam się na nią z kilku powodów - po pierwsze cena 9.99 zł, po drugie dostępność można ją kupić stacjonarnie w drogerii ( w przypadku Artdeco zamawiam online), oczywiście kolejny aspekt ciekawość.



Na pewno znacie tą bazę dajcie znać jak się u Was spisywała i czy nada się jako godny następca Artdeco. 

Po pierwszych testach muszę stwierdzić, że ciemny kolor, który ukazał się moim oczom na swatchu wcale taki nie jest po rozprowadzeniu na powiekę. Ładnie wyrównuje koloryt maskuje drobne mankamenty powieki. Co do utrzymywania cieni to mam za krótko ten produkt by napisać Wam coś więcej. W przyszłości na pewno dam znać.




Pozdrawiam
M.

1 komentarz:

  1. lubię ją właśnie za mocne krycie, co przy moich żyłkowanych powiekach jest potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, sprawia mi on ogromną radość :)