Strona główna Wishlista Recenzje

czwartek, 31 stycznia 2013

Ulubieńcy stycznia

Będzie szybko sprawnie i na temat. 





Z kolorówki o dziwo, wielki powrót cieni do powiek, szczególnie upodobałam sobie jeden - złoto ze Sleeka z paletki STORM. Nakładałam go praktycznie codziennie, na całą powiekę, tuszowałam rzęsy i gotowe. 




Pielęgnacja

Maść ochronna z witaminą A, uwielbiam, zregenerowała moje skórki, nawilżyła je ładnie. Dość mocno schodziła mi skóra wokół nosa i pięknie nawilżyła te okolice ( następnego dnia nie było już żadnego śladu)



Krem do rąk - Neutrogena( więcej na jego temat pojawi się niedługo w recenzji), bardzo serdecznie Wam polecam :))




I to na tyle - mało ale ulubione w 100%. 

Buziaki

M.

6 komentarzy:

  1. Maść jest świetna, pomaga na suche ręce

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy13:05

    Maść z witaminą A jest super na popękane usta, suche ręce, stopy - ideał! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Maść także bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Maść z wit. A to totalny must-have w każdej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę skusić się na tę maść ochronną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Maść ochronną z witaminą A bardzo zachwala moja mama :-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, sprawia mi on ogromną radość :)