Strona główna Wishlista Recenzje

środa, 31 sierpnia 2011

denko sierpień

Kochane kolejny miesiąc się nieubłaganie kończy ... w związku z tym comiesięczny projekt denko.
W tym miesiącu pożegnałam:


1. CELEBRIN - tabletki na włosy, skórę, paznokcie. 50 kapsułek. Cena ok 22 zł. Nie jestem zadowolona z tego zakupu. Dlaczego?
Producent obiecywał nam :
-wzmacnianie słabych włosów - nie zauważyłam poprawy.
-wzmacnianie łamliwych paznokci- hmm na pewno rosną zdecydowanie szybciej i są mocniejsze ( pytanie czy miał na to wpływ NAIL TEK?)
-zachowanie prawidłowych funkcji skóry - to już totalna załamka na tej obietnicy - żadnego efektu!
Ogólnie jestem rozczarowana tym zakupem... Nie polecam. Teraz testuję jako zamiennik Bellisse Sun, zobaczymy jak ten specyfik sobie poradzi.



Zdjęcie wykonane parę tyg. temu , by pokazać jak wyglądają kapsułki.

2. Dezodorant - Rexona . Nie będę się rozpisywała na temat tego produktu. Bez jakiegoś szału. Daję sobie radę, ale w nie każdych warunkach. Czy kupię ponownie? Nie wiem, na razie wykorzystam moje zapasy i resztki.
3. Kremowe mydło pod prysznic - ZIAJA ' energia pomarańczy' . Następne opakowanie już zakupione Fenomenalny, wydajny, odświeża, zapach ma cudowny. Same ochy i achy.



4. Krem ogórkowy z Ziaji - stosowałam go na noc. Nie mam żadnych zastrzeżeń. Nawilżał , nie zapychał, dość przyjemnie pachniał, wydajny i tani. Jedynie co zauważyłam rażącego to czas wchłaniania - dość długi oraz pozostawiał na twarzy tłusty film. Mi osobiście nie przeszkadza to w kremie na noc, także dla mnie duży minus to nie jest. Czy kupię ponownie? Tak, jak skończę moją kurację nocną z kremem z AA. ( http://martynkaczarna.blogspot.com/2011/08/kuracja-z-aa.html )
















5. Krem do twarzy LIRENE - idealny krem jak dla mnie, matuje, nawilża ale bardzo delikatnie, jest lekki , szybko się wchłania, ma filtry SPF - 15. Ładny zapach . Opakowanie - 50 ml . Wydajny - 2 miesiące używania . Niedrogi - 19.99 zł . Kupiłam już drugie opakowanie ;-) 




6. Kolejny dezodorant tym razem GARNIER - hm mieszane uczucia mam co do niego także... Nie jestem jakoś do niego przekonana. Szczerze mówiąc wolę ich deo rolle jakoś bardziej mi się sprawdzają. 

Postanowiłam wypróbować NIVEA fersh natural




7. Żel do twarzy EFFACLAR - miałam go kupić ponownie ale rozpoczęłam testowanie Vichy. Jest świetny, bardzo bardzo ale to bardzo wydajny . Opakowanie 200 ml służyło mi na 6 miesięcy! Jestem w szoku. Nie podrażniał , nie zapychał. Super . Jak Vichy się nie sprawdzi to z pewnością do niego powrócę. 








8. Wykończyłam także płyn do higieny intymnej  LACTACYD - mało wydajny, opakowanie wystarczyło na mniej niż miesiąc ( używany przez dwie kobitki ;p). Pomimo tego i tak go lubię, ale skusiłam się na Ziaje. Śmierdzi niemiłosiernie, ale zobaczymy. Cena ok 7.50 zł / 500 ml. 







Oto wszystkie produkty, które udało mi się zużyć w miesiącu sierpień.
Pozdrawiam Was Kochani 
M. 

4 komentarze:

  1. ale wymęczona butla Ziaji pomaranczowej :D a ja chciałam kupić ten dezo z Garniera.. może inną wersję chociaż wypróbuję bo na kwc dobre ma opinie,hm..

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam żele Ziaja:))

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja jeszcze nie probowalam zelu do kapieli z ziaji :P musze najpierw skonczyc swoje avonowskie :P:) ,

    celebrin.. skad ja to znam :P g. jakich malo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo, sporo - choc nie tyle co ja :P

    Haha :D Chetnie bym zrobila ale nie mam sprzetu, który zrobiłby łądne zdjecia :( Wstyd się przyznac ale robie zdjecia telefonem, bo wychodzą nawet lepiej niż aparatem. I mimo, że zdjęcia lakieru czy balsamu wychodzą w miarę to twarzy już okropnie i nie mogę patrzec na nie:P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, sprawia mi on ogromną radość :)