Strona główna Wishlista Recenzje

poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Opalanie cz II - ochrona

Hej;))) Dziś ochrona przed słońcem , którego nam ewidentnie jak na razie brakuje. Tak jak wcześniej już pisałam, i polecałam Wam post Basi, która świetnie cały temat opisała. Ja od siebie chciałam pokazać WAM co stosuję do ochrony przed słońcem, nie jest tego dużo. Zaledwie trzy produkty. Smaruję się nimi kilka razy dziennie podczas plażowania, za każdym razem po  wyjściu z wody. Na początek sezonu stosuję filtr 30 , dlatego że moja skóra jest nie przyzwyczajona do tak silnego promieniowania, także dopiero jak złapie brązowy odcień zaczynam filtry zmniejszać. Ja bardzo lubię kosmetyki do opalania z formy EVELINE z serii SUN CARE . Są tanie, łatwo się aplikuje i jeszcze nie zawiodłam się na nich;-). Moja 30 jest niesamowicie wydajna mam ja już drugi rok. Zawsze stosuję na twarz i dekolt.




Ogólnie oba te balsamy :
- działają ochronnie co jest niesamowicie ważne podczas opalania
- przeciwdziała starzeniu się skóry
- nawilżają i utrwalają opaleniznę
Zawierają po 200 ml cena powyżej 10 zł , chyba ok 12 zł. 

Pamiętam także o ustach - ja już od dwóch lat stosuję pomadkę ochronną NIVEA SUN SPF 25 . Nie mam jej nic do zarzucenia. Działa ok, w miarę nawilża. Jest wydajna. 



O kosmetykach, które używam po opalaniu pisałam już. Zawsze opalam się w chustkach ( za kapeluszami nie przepadam) i w okularach , nie wyobrażam sobie być na słońcu bez okularów. Źle się czuję tak. Później co prawda wyglądam dramatycznie, ale odrobina podkładu wyrównuje wszystko a ja przynajmniej nie będę miała szybko zmarszczek;-)  (ha ha ) 
No to tyle jeżeli chodzi o moją ochronę. 
Pozdrawiam WAS serdecznie 
M. 

6 komentarzy:

  1. Użwam tego samego + filtry z sorayi (polecam) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też pomyślałam o czekoladzie, więc wypiłam ją na gorąco z tego względu, że w tabliczkach nie bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Troszke się poprawił :) Zaraz wsiadam na rower i jadę do chłopaka, więc już powinno być okej :) Miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna notka;) teraz tylko trzeba czekać na słońce;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś oTAGowana:D
    http://mimsuru.blogspot.com/2011/08/tag-30-pytan-kosmetycznych.html

    OdpowiedzUsuń
  6. oj tak, bezpieczne opalanie to podstawa :)
    niestety teraz nawet pogody dobrej do opalania nie ma :(
    Pozdrawiam serdecznie!
    http://moodhomme-kosmeetika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, sprawia mi on ogromną radość :)