Strona główna Wishlista Recenzje

niedziela, 31 lipca 2011

The Make-up Blogger Award.

Mój pierwszy tag.
Zostałam nominowana przez: Ewu ( ślicznie dziękuje CI kochana;*)
Żeby nie przedłużać zaczynamy.



Trzy zasady:
1. Napisz kto przyznał ci nagrodę.
2. Napisz 7 makijażowych faktów o sobie.
 3. Przekaż nagrodę 15 następnym blogerkom.

7 faktów o mnie :

1. Nie wyobrażam sobie make up bez TUSZU DO RZĘS- jestem uzależniona od tego kosmetyku. Stosuję nawet po 2 na raz.
2. Nie jestem fanką kredek do oczu ( szczególnie czarnej) bardzo rzadko zdarza się żebym jej użyła.
3. Rzadko używam podkładu -jedynie na  wieczorne wyjścia, imprezy.
4. Maluję się tak naprawdę od 1 klasy liceum mój cały make up to:  tusz do rzęs
5. Nie lubię, nie znoszę wręcz jeżeli w mojej kosmetyczce leży kosmetyk , którego nie używam już dłuższy czas. Wkurza mnie to niesamowicie, bo uważam że szkoda produktu.
6. Żeby kupić kolejny kosmetyk najpierw kończę poprzedni staram się nie robić chomiczych zapasów. Owszem zdarza mi się wyjątek od tej reguły jeśli chodzi o tusze do rzęs, czy cienie do powiek ( ale jeszcze nie zdarzyło mi się zużyć całego cienia do powiek - a WAM? ) .
7. Jestem pedantką jeżeli chodzi o porządek w kosmetykach. Nie mogę patrzeć jak błyszczyki mieszają się z pomadkami, czy kredki do oczu z tuszami do rzęs. Każdy kosmetyk ma swoje miejsce. Taka mała psychoza ;p ;)))  

Zachęcam  inne dziewczyny, które mają ochotę zrobić ten tag ;-)

Buźka
M. 

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, sprawia mi on ogromną radość :)