Strona główna Wishlista Recenzje

czwartek, 17 listopada 2011

* Kilka słów o.. MASKARA: RIMMEL Lash Accelerator - *

Jak w tytule dziś zapraszam na parę zdań o maskarze do rzęs z formy RIMMEL -
* LASH ACCELERATOR*
Na początku powiem od razu - nie kupiłam jej sama tylko dostałam od mamy mojego chłopaka która nie używa czarnych maskar. Dlatego ceny nie znam. Widziałam chyba SF za ok 30 zł , ale mogę się mylić.

*Kilka słów wstępu...







* wygląd szczoteczki :




 * efekty na rzęsach :







Cienka ta maskara.. mnie nie powala..
Efekty dla mnie kiepskie.. już bardziej WIBO mnie zadowala a cena znacznie mniejsza.

Rzęsy:
wydłużone
sklejone
bez grudek no prawie 
efekt panda - bardzo łatwo, wodnista konsystencja ( po 2 mies od otwarcia)
rozczesuje kiepsko
szczoteczka jak dla mnie plus 

Oceńcie same :)


A w ogóle dziś byłam w Starym Browarze i widziałam kolekcję Versace dla H&M - nie powala na kolana.. bynajmniej mnie. Natomiast kolejka! wow szał ciał i co tylko. 

Pokażę Wam moje ciuchowe zdobycze jutro:)) 

Buziaki!

M.

16 komentarzy:

  1. mnie ta kolekcja z H&M wcale się nie podoba, do tego dołożyć cene to już w ogóle nawet na to nie spojrzę wiecej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolekcja Versace dla H&M moim zdaniem jest baaardzo kiepska.

    OdpowiedzUsuń
  3. beznadziejnie skleja ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. no u mnie też średnio się sprawiła ; <

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa, choc wole wykręcone szczoteczki lepiej mi jest tak malować rzęsy

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze, a ja ją strasznie lubiłam... i nie sklejała mi rzęs, nawet ładnie wydłużała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. efekt bardzo średni... na pewno sobie ją odpuszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy07:57

    Hello to every one, it's actually a fastidious for me to go to see this site, it includes
    valuable Information.

    my site :: set up android application

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy00:40

    I needed to thank you for this good read!! I definitely loved every
    little bit of it. I have you book marked to check out new things
    you post…

    Here is my web site: drag racing hack

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy07:24

    It is a fun Sandra Bullock and Ryan Reynolds film.

    There's much to go over about that video -- largely the defects
    in Stephenie Meyer's paper thin story. Just what exactly do you generally have a
    tendency to laugh at?

    my homepage :: letmewatchthis.ru

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy03:12

    Hey! I know this is kind of off topic but I was wondering which blog
    platform are you using for this site? I'm getting fed up
    of Wordpress because I've had issues with hackers and I'm looking at
    alternatives for another platform. I would be awesome
    if you could point me in the direction of a good platform.


    Look at my web site ... steam iron review

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy07:27

    Sleeping on your back is like fertilizer to your snoring problem.
    Very well, such things happen through your glossa and tonsils muscle tissues.
    Habitual smoking can contribute to your snoring as
    well.

    Also visit my site ... how do you stop rings from turning your fingers green

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy14:45

    This post gives cclear idea designed for the new visitors of blogging,
    that truly how to do blogging.

    Also visit my webpage: zdravé recepty na chudnutie

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy18:38

    I know this site offers quality based articles and other information, is there any other site which presents these information in quality?



    Review my weblog best shock collar for barking dogs

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy23:33

    An interesting discussion is definitely worth comment. I think
    that you need to write more on this subject, it may not be a taboo matter
    but generally people do not discuss these issues.
    To the next! All the best!!

    Feel free to visit my blog post; clash of clans hack ()

    OdpowiedzUsuń
  16. Our bankruptcy and foreclosure prevention company is more than pleased to render you the sound advice and helps you to stop bankruptcy and foreclosure with saving your place.Whether you want to sell your home or stay in it, our professionals are always around to help you.
    bankruptcy in Massachusetts

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, sprawia mi on ogromną radość :)