Strona główna Wishlista Recenzje

poniedziałek, 30 stycznia 2012

***Imieninowo***

Tak tak, raz do roku jest i  święto mojego imienia  i o dziwo jest też w kalendarzu :))

A tak na marginesie powiem Wam, że mój kochany tata miał inną wizję mojego imienia, mianowicie miałam być FIONĄ. Ot, wyprzedził Disney'owskich twórców bajek (haha). Mój Kochany byłby teraz pewnie Shrekiem. Dzięki Ci Boziu za mamę, która kategorycznie mu się sprzeciwiła. W ogóle obchodzone są imieniny Fiony?!
 A teraz znaczenie imienia - opis idealny do mojej osoby!

"Imię Martyna

Martyna to imię pochodzenia łacińskiego i oznacza "należąca do Marsa".

Martyna to zodiakalny Koziorożec, który uparcie dąży do swych celów. Dodatkowo planetą Martyny jest wojowniczy Mars, a liczbą jedynka, która wskazuje na przywódcze cechy osoby noszącej to imię.

Osoba nosząca imię Martyna jest osobą bardzo ambitną, która ma swoje własne plany w życiu i ich się trzyma bez względu na wszystko. Martyny nie lubią, gdy narzuca się im coś, zawsze mają własne zdanie i choć czasem wiedzą, że jest to niepoprawne twierdzenie to się go trzymają. Za wrogów uważają wszystkich tych, którzy się z nimi nie zgadzają, to mogły by jeszcze uszanować, gdyby te osoby nie starały się narzucać im ich zdania i krytykować zdanie Martyn. Nie można ich przekonać, ale można na nie wpłynąć grając na ich uczuciach, gdyż Martyny są bardzo wrażliwe na krzywdę innych. Martyna to osoba, która łatwo przechodzi ze stanu entuzjazmu w stan ponuraka. Na ogół Martyny są spokojne, ale w pewnych momentach potrafią wybuchnąć niezliczonymi pokładami agresji. Mimo swoich humorów i ciężkiego charakteru mają wiele przyjaciół i budzą zaufanie. Już od szkolnych lat powierza im się przywódcze stanowiska, gdyż w każdej sytuacji wiedzą co zrobić czy powiedzieć. Maryna to osoba, która chciała by robić w życiu coś wielkiego, ratować świat, czy coś w tym stylu i zarażać tym entuzjazmem wszystkich wokoło. W życiu rodzinnym sprawdza się świetnie, jest wierna i dba o swój dom i bliskich. Dla nich potrafi poświęcić wszystko, co ma.

Zawodami, w których sprawdzi się osoba nosząca imię Martyna są: dyrektor, kierownik, lekarz, psycholog, ratownik.

Zdrobnienia: Martynka, Martynia

 Imieniny: 30 stycznia, 14 marca, 27 marca, 17 listopad"

źródło: http://www.znaczenieimion.org/imiona-zenskie/znaczenie-imienia-martyna/

Aj tak trochę prywaty. Wybaczcie za ten wpis, ale poczułam ogromną potrzebę podzielenia się tym z Wami, mam nadzieję, że nikt nie ma mi tego za złe.

A ja lecę świętować :))

Całusy dla Was!

M.

6 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin! :)) Dużo zdrowia, szczęścia i masy kosmetyków! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam dzisiaj imieniny. Wszystkiego najlepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego, Martynko!:) Ja obchodzę swoje imieniny 5 lutego, więc już niedługo i też cieszę się na ten dzień. Pozdrawiam!:) Miłego świętowania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego naj;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam tak na imię :))
    Wszystkiego Najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. spóźnione wszystkiego najlepszego!! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, sprawia mi on ogromną radość :)