Strona główna Wishlista Recenzje

środa, 4 stycznia 2012

kolejne zamówienie na helfy.pl

Z racji takiej,  że mój niebieski -kokosowy olej jest na wykończeniu postanowiłam uzupełnić zapasy i złożyłam po świętach kolejne już zamówienie na stronie helfy.pl.



Ponieważ niebieski- olej [o którym na dniach pojawi się recenzja] nie spełnił moich oczekiwać tak jak to czyniła Vatika, zamówiłam właśnie ją. [ recenzja] 




Do tego postanowiłam, że za jednym zamachem ( co by wykorzystać pieniądze płacone za przesyłkę) kupiłam olej AMLA. Pojemność 200 ml / 17 zł
Już wiem jedno - kolor ma piękny - taki głęboki zielony. A zapach fiu fiu - dajcie siły, żeby z tym wytrzymać całą noc.




I miłą, jakże sympatyczną niespodzianką był upominek- ale pachnący i mam nadzieję, że smakowity! Herbatka Rooibos.   [ cynamon, goździki, płatki róży, skórka pomarańczowa, płatki bałwatka] . Zapach był w całej paczce! Uwielbiam takie niespodzianki!



Używałyście jakiś z tych olejów? Naprawdę WARTO spróbować!

M.

10 komentarzy:

  1. Mam zamiar sobie kupic olej Vatika ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja używam oleju kokosowego z Parachute, ale jak go skończę mam zamiar właśnie zakupić jakiś inny ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do konkursu http://beaaatka21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mam amlę aaale po jednym użyciu jak na razie się do niego zniechęciłam jeszcze nie wiem kiedy się do niego po raz kolejny zabiorę wg mnie zapach sesy przy nim to pikuś a dwa że mam wrażenie że ściaga kolor :/

    OdpowiedzUsuń
  5. super niespodzianka, to bardzo miłe z ich strony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już od dłuższego czasu przymierzam się do kupna jakiegoś oleju z helfy.pl. Ale mam takie pytanie: Ile kosztuje przesyłka? Jak długo idzie paczka?

    OdpowiedzUsuń
  7. @Kasieńka : przesyłka kosztuje w zaleźności od wagi przesyłki ( wszystko Ci policzą na stronie helfy przed dokonaniem zakupu). Ja za swoją płaciłam 12 zł. Czas oczekiwania był szybki. Zamawiałam ok 30.12 a dostałam paczkę zaraz po Nowym Roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za informację! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak to się używa? Zostawia na nos splykuje sie myje szamponem?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, sprawia mi on ogromną radość :)