Strona główna Wishlista Recenzje

czwartek, 12 stycznia 2012

JOKO - żel do usuwania skrórek - *recenzja*

Witajcie Kochane!

Po dwóch okropnych i smutnych dla mnie dniach wracam. Zmobilizowałam się i oto dziś... co nieco o paznokciach, a dokładniej pielęgnacji.

Mam dla Was recenzję żelu do usuwania skórek z firmy JOKO.
Żel ten zagościł w moich zbiorach paznokciowych już bardzo dawno, i tak jakoś odszedł w zapomnienie. Ostatnio podczas porządków odkryłam go na nowo i muszę wspomnieć parę słów.

OPAKOWANIE:
-jak widać na zdjęciach - napisy się starły
- produkt zamknięty w szklanym opakowaniu z plastikowym zamknięciem
- nie ma żadnych informacji prócz te które są zamieszczone z przodu opakowania




ZASTOSOWANIE :
 Nakładam na skórki pędzelkiem, czekam ok 3 minuty, żeby miał szansę zmiękczyć skórki i odsuwam je drewnianym patyczkiem.

EFEKTY:

Ja nawet jestem zadowolona. Odkąd zaprzestałam wycinać skórek wyglądają coraz lepiej. Bardzo ładnie je odsuwa, w delikatnym stopniu nawilża.

Czy kupię kolejne opakowanie? Nie wiem, dawno nie spotkałam się z żadnym produktem do paznokci z tej firmy. Jeśli natrafię na niego i będzie miał sensowną cenę to kupię.

A może Wy macie jakieś sprawdzone preparaty do odchylania skórek?

Pozdrawiam!

M.

2 komentarze:

  1. oglądałam go parę razy bo lubię powłokę ceramiczną z Joko ale nigdy nie kupiłam, nie używam tego typu środków mam bardzo słabe skórki bez problemu je odsuwam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam żel do skórek z Golden Rose i bardzo fajnie je zmiękcza:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, sprawia mi on ogromną radość :)