Strona główna Wishlista Recenzje

poniedziałek, 11 marca 2013

Krem Ziaja : matująco-nawilżający, 25 + *recenzja*

Dawno nie było żadnej recenzji, pewnie dlatego, że jestem wierna tym samym kosmetykom, albo coś testuje. Ale dziś mam dla Was moją ocenę kremu do twarzy na dzień, Ziaja - matująco-nawilżający 25+.






1. OPAKOWANIE:
Plastikowy słoiczek z nakrętką, który mieści 50 ml kremu.

2. KONSYSTENCJA:

Bardzo przyjemna, lekka, a zaraz treściwa. Bardzo zbliżona do konsystencji kremu musu z Lirene. 

3. ZAPACH:

Delikatny, świeży, czuć go tylko podczas aplikacji.





4. DZIAŁANIE:

-wg producenta:

Lekki, nawilżający krem - zapewnia efekt matowej cery oraz zmniejsza widoczność porów skóry i zaskórników. Przywraca równowagę cerze tłustej i mieszanej. Redukuje wydzielanie sebum i powstawanie zaskórników.
Działanie:
- absorbuje nadmiar sebum,
- likwiduje połysk i matuje skórę,
- zmniejsza aktywność gruczołów łojowych,
- redukuje widoczność porów i zaskórników,
- wiąże wodę i zapobiega jej nadmiernej utracie,
- trwale nawilża naskórek oraz głębsze warstwy skóry,
- skutecznie regeneruje lipo-strukturę naskórka,
- chroni przed promieniami UV i przedwczesnym starzeniem.


stosowanie: 

krem należy nanieść na oczyszczoną skórę twarzy i delikatnie wklepać.

- moja opinia:

Muszę przyznać, że krem wywarł na mnie bardzo dobre  wrażenie. Szybko się wchłania i pozostawia skórę aksamitną (jakby pudrową?), rzeczywiście matuje. Nie zgodzę się z opinią, że zmniejsza widoczność porów i zaskórników - tego z pewnością nie robi. Czy redukuje powstawanie zaskórników? Raczej nie, przynajmniej ja nie zauważyłam takiego efektu. Na 8 obietnic producenta zgodzę się co do 6 punktów. Plusem na pewno jest filtr, że w ogóle go ma, ale jest on bardzo niski zaledwie 6. Krem nie zapchał mnie, nie powodował podrażnień, wysuszenia itp. Po dosłownie chwili można śmiało aplikować podkład. 

-Skład:




5. CENA:

 12 zł - stoisko Ziaja

6. OGÓLNA OCENA:

5/6 

Dajcie znać czy używałyście tego kremu i czy się na niego skusicie?

Pozdrawiam 

M.



6 komentarzy:

  1. ja niestety bardzo nie lubie tej marki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam krem oliwkowy Ziaji i stosuję go codziennie na noc (na dzień jest zbyt ciężki, poza tym wolno się wchłania). Myślę, że jak tylko zużyję dzienniaka od Gerovital Plant to skuszę się na krem, o którym dzisiaj napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja sie chyba na niego skusze, szukam drugiego ulubionego kremu z Ziajki właśnie i moze to właśnie ten? :) pierwszy to kakaowy, którego wcześniej nie mogłam używać, ale dałam mu drugą szanse i jest ze mną już od kilku miesięcy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy15:01

    wydaje się być idealny dla mnie, szkoda że trochę trudno dostępny;/

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę sobie kupić!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo dobrych opinii krąży na jego temat :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, sprawia mi on ogromną radość :)