Strona główna Wishlista Recenzje

czwartek, 11 kwietnia 2013

Kępki Ardell

Przeglądając ostatnio allegro trafiłam na dział rzęs, a tam na kępki.. i przypomniało mi się, że przecież kwiecień i maj będzie dla mnie bardzo wyjściowym i imprezowym miesiącami, dlatego warto by wzbogacić swoje spojrzenie. Sztuczne rzęsy są dobre na wyjścia do klubów, a niekonieczne dobre na odwiedziny znajomych, domówki, czy wizyty w restauracjach. 

Zdecydowałam się na kępki z Ardell, wykonane z naturalnych włosów. Moje są średnie - Medium Black. Jestem nimi zauroczona. Wyglądają tak genialnie, lekko, naturalnie, w ogóle nie czuć ich na oku, a tak pięknie otwierają oko.





Minusem dla mnie jest aplikacja, jeszcze mam z tym mały kłopot by zrobić to symetrycznie, ale mam nadzieję, że dojdę do wprawy.




Za swój komplecik zapłaciłam 16 zł z przesyłką, szukajcie na allegro. Muszę udać się do Inglota, po klej do rzęs Duo, ponieważ skończyłam mój ulubiony klej z Essence z zestawu do rzęs, był naprawdę dobry. 

Dajcie znać jakie są Wasze ulubione kępki i czy tych używałyście?

Buziaki

M.

3 komentarze:

  1. Muszę się skusić kiedyś na takie kępki i nauczyć je nakładać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie probowalam kepek, tylko 'zwykle' sztuczne rzesy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam jeszcze kępek.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, sprawia mi on ogromną radość :)