Strona główna Wishlista Recenzje

czwartek, 29 marca 2012

** ZAKUPY - MARZEC **

 Dziś pochwalę się co przygarnęłam w miesiącu  marzec. Nie jest tego dużo, oczywiście najwięcej produktów dotyczy pielęgnacji, a w większości to po prostu zakupy uzupełniające braki w kosmetyczce :)


Na początek Super-phfarm
1. Masło odżywcze z wanilią z Joanny. W cenie szalonej 5 zł! za 250 ml. Idealna konsystencja + zapach! Miodzio. Nawilżenie kiepskie, ale na wieczór w ramach relaksu się sprawdza idealne.



2. L'biotika Biovax - maska do włosów ciemnych, intensywnie regenerująca. Jak wiecie bardzo je lubię i sobie chwalę. Cena 10.99 zł / 250 ml.


3. La Roche Posay - Effaclar oczyszczający żel do cery tłustej i wrażliwej. 125 ml / 15.99 zł. Mam jeszcze sporo żelu z Vichy, ale w takiej promocji żelu nie kupię, więc stwierdziłam, że zostanie na zapas.




4. Garnier  antyperspirant,gładka i piękna skóra.  cena 9.99 zł.



I pozostałe zakupy, czyli Rossmann, Internet:

5. Vatika - olej kokosowy, to już 3 buteleczka! Uwielbiam moje włosy po nim. (recenzja - TU). Cena 16 zł z przesyłką (allegro).

6. ISANA - spray ochronny, przed stylizacją oraz ciepłem. Ostatnio mam fazę na loki, więc postanowiłam ochronić moje włosy. Cena 8.49 zł.

7. Perfum - FM - nr 33. Już kolejny raz powracam do tego zapachu, bardzo go lubię. Cena 34 zł.


8. Masło do ciała z AVONU, PLANET SPA - zakup mojej mamy, ale chętnie wypróbuję sama. Opakowanie zabójcze zobaczymy, czy działanie również.


I to na tyle w tym miesiącu. A i jestem z siebie dumna, nie było żadnej kolorówki!

A jak u Was?

Buziaki

M.

18 komentarzy:

  1. ciekawe czy to masło jest w takiej cenie u mnie w SP. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe to masło z Joanny, bo uwielbiam wanilię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez ostatnio zamowilam te perfumy :>

    OdpowiedzUsuń
  4. masło mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam te masełko tylko o zapachu kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ta promocja Effaclar to w ramach nowej gazetki? czy już nieaktualne?

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam całą listę odpowiedników tych zapachów z FM i choć opinie słyszałam baaardzo pozytywne, moja babska natura podpowiada 'kup, no co ci szkodzi', to jednak moja gadżeciarska dusza się buntuje i na samą myśl, że mam sobie odpuścić te piękne, oryginalne flakoniki szlag mnie trafia :P
    Masła z Joanny są obłędne! *.* A to z kawą... Mniam! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. tak myślałam;) dzięki za odpowiedź;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię to masełko, tylko mam wersję kawową, według mnie nawilżanie, jest całkiem ok no i ten obłędny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. masło do ciała z Joanny kocham...zużyłam 4 opakowania truskawkowe :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zakupy, to masełko Naturii może kiedyś przetestuję :) Poza tym, jeśli chodzi o kosmetyki termoochronne to polecam Ci bardzo mgiełkę Marion.
    PS: Nie wiem czy to literówka, czy nie, ale odzywa się moje małe polonistyczne "uczulenie" - mówi się "perfumy", nie "perfum" (po prostu liczba pojedyncza nie istnieje). Mam nadzieję, że nie będziesz mi miała za złe tego zwrócenia uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. maska z biovaxu jest faktycznie fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  13. sporo :) ja już sobie spisałam tę maskę i żel i mam zamiar upolowac :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny blog ;) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszelkie masła do ciała to jest to!!! Uwielbiam :)
    Pozazdrościć zakupów.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Masło waniliowe uwielbioam ;)
    Ta maseczkę z biovaxa mam zamiar zakupić ;)
    Kulka z garniera jak dla mnioe istne cudeńko ;) i oczywiscie stały klient na mojej półce olej kokosowy z tym że ja mam w słoiczku ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, sprawia mi on ogromną radość :)