Strona główna Wishlista Recenzje

niedziela, 18 września 2011

Próbki perum

Ostatnio podczas zakupów otrzymałam próbki perfum .


Szczególnie przypadły mi do gustu BURBERRY Body -nieziemskie są. Specjalistą w tej dziedzinie nie jestem, ale ta nuta zapachowa bardzo mnie urzekła ;) .Zastanawiam się nad zakupem pełnowymiarowego produktu.






Drugi zapach to Saharienne od YvesSaintLaurent ( pierwszy raz spotykam się z tą firmą). Zapach ładny, ale raczej nie czuję się z nim dobrze.



A jak u Was dziewczyny z perfumami?
Miłego wieczoru
M.

1 komentarz:

  1. musza pachniec przepieknie ;-) ja uwielbiam diora j'adore, lacoste touch of pink, i versace bright crystal - to sa zdecydowanie moje ulubione zapachy!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, sprawia mi on ogromną radość :)