Strona główna Wishlista Recenzje

czwartek, 15 września 2011

sleek 'nude collection Au Naturel' + ARTDECO = PaaTal zakupy

Wiem.. miałam nie kupować kolejnej Sleekowej paletki, ale te kolory, te recenzje, te swatche , te makijaże ... to wszystko przyczyniło się do tego, że jestem w posiadaniu paletki Au Naturel. Kolory są bajeczne, idealne na dzienny makijaż jak i wieczorny . Dodatkowym zakupem jest baza pod cienie z Artdeco. 
Nie będę rozpisywać się na temat tej paletki jest już tyle recenzji, tyle wspaniałych makijaży z jej użyciem. Tak się cieszę, że mam ją i JA ;) Poniżej parę zdjęć . 







czy te kolory nie są wspaniałe?























A jak Wasza Au Naturel? Jesteście zachwycone? Szczerze, nie słyszałam o tej paletce jeszcze nic złego- czyżby ideał? 


Buziaki dla Was i miłego słonecznego popołudnia 

M.

17 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię au naturel.:)
    Równie bardzo lubię róż z tej serii.:>
    Bazę artdeco również posiadam i lubię.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy14:58

    ja słyszałam parę minusów tej paletki ale nie będę pisać bo jej nie używałam choć bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam paatala ;) paletka chybama zbyt neutralne cienie, zeby można było powiedzieć o nich coś złego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się kolory tej paletki :))

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne te kolorki :)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kolory! Niby nic specjalnego, ale właśnie tego typu cienie najpiękniej wyglądają na powiece!

    OdpowiedzUsuń
  7. no i chyba musze ja wreszcie kupic.. :D

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Paletka wydaje się bardzo fajna :P Kolory są świetne, uwielbiam takie beże <3 Buziaki :*

    Agata

    OdpowiedzUsuń
  9. też chcę tę paletkę, ojj chcęę...

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mam i nie bede jej miec ;) o co to to nie ;) pociesze sie swoja OSS :) a ta baze uwielbiam jak dla mnie ideal :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oczywiście że jestem zachwycona, uwielbiam maty, chociaż te są troche słabo widoczne na oku.

    zapraszam do siebie na rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używam cieni :) ale te brązy są śliczne :d

    OdpowiedzUsuń
  13. ta baze z artdeco bardzo się oplaca kupic :) paletka piekna :D

    OdpowiedzUsuń
  14. kolory jak najbardziej mi się podobają, ale nie jest to jeszcze ideał, szczególnie jeśli chodzi o pigmentację. chociaż za taką cenę to może być ideał :D

    OdpowiedzUsuń
  15. lakiery CA można kupić przez internet na stronce: http://sklep.barbra.pl/produkty.php?id_kategoria=5&id_kat_show=1148&id_kat=1148
    wysyłka kosztuje 7zł :) można je też czasami spotkać w drogeriach niesieciowych, ale to urban legends :)

    OdpowiedzUsuń
  16. a lakiery kosztują 7.99 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. też bym kupiła tę paletkę, ale obiecałam sobie, że zero cieni , bo i tak ich potem nie używam ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, sprawia mi on ogromną radość :)