Strona główna Wishlista Recenzje

poniedziałek, 5 września 2011

Rossmann + Super-Pharm

Witajcie Kochane ;)  Parę rzeczy organizacyjnych : liczba moich obserwatorów przekroczyła magiczną 30 - z tej okazji szykuję rozdanie. Proszę o cierpliwość i wyrozumiałość, ponieważ gromadzę nagrody, co w początkowym etapie wydawało mi się bardzo proste, teraz jest dla mnie niezłym wyzwaniem ;)

Dzisiaj długi dzień za mną ;) Wizyta w Poznaniu... uczelnia, zakupy - udane ;) i powrót do domku .
Pokażę Wam co nabyłam dziś będąc w Super-Pharm - jestem fanką tego 'sklepu' , ale zdaję sobie sprawę, że nie każda promocja jest tam opłacalna dla naszej kieszeni. Będzie to tylko część zakupów. Reszty Wam nie pokażę, ponieważ są to nagrody na rozdanie ;)

-Chusteczki odświeżające - zawsze mam w torebce , nigdy nie wiadomo kiedy mogą się przydać - 4.49 zł / 40 szt.


- L'biotica Biovax - do włosów ciemnych , maseczka intensywnie regenerująca - 2.99 zł / 20 ml




-Belissa Hydro - 6.99 zł / 30 tab.


-Tusz do rzęs - Max Factor False Lash Effect Fusion ( Volume&Length) - 39.99 zł / 13.1 ml - AJ, jaka pomyłka z mojej strony... długo kręciłam się koło szafy z tum produktem, by wreszcie wybrać w odcieniu BRĄZU ;(( jakie było moje zdziwienie w domu gdy chce zobaczyć jak wygląda a tu brązowy odcień... W każdym razie nabywce już dla niego mam ;) A ja? znowu muszę coś dla siebie znaleźć.



Teraz Rossmann : 
- Carmex claassic skusiłam się na niego, ponieważ kończę już moje sztyfty ochronne. 6.99 zł /10 g
- dwa lakiery z Wibo - ceny ok 5 zł ( niestety w aparacie kolory lakierów wyszły bardzo zbliżone ;( [niedługo pokażę jak wyglądają na paznokciach, może efekt będzie inny]




Byłam także w Sephorze ale nie znalazłam nic godnego uwagi. Korci mnie natomiast Revlon Corol Stay - podkład. Szukam czegoś mocno kryjącego, ponieważ stan mojej twarzy bardzo się pogorszył i podkład z AA niestety nie radzi sobie już tym ;( Polecacie coś?
Próbowałyście coś z wyżej przedstawionych produktów?
Buziaki i miłego wieczoru ;*
M. 
P.S. wybaczcie jakość zdjęć ale o tej porze jest już ciemno i mam problem z ustawieniem oświetlenia w aparacie.

3 komentarze:

  1. fajne zakupy, chyba się po belissę wybiorę skoro taka tania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zawsze takie chusteczki musze miec w posiadaniu, ale z tych nie korzystalam ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam okazję sobie uzyć tej maskary u mojej koleżanki i efekt jaki dała bardzo mi się podobał - nie skleja, nie robi "pajęczych łapek", trochę pogrubia i wydłuża. jednym słowem duży plus :) akurat nie jestem przy kasie więc postanowiłam sięgnąć po coś z niższej półki - padło na essence 2w1, takie różowo-fioletowe opakowanie. pomalowałam jedno oko MF a drugie essence i efekt był taki sam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, sprawia mi on ogromną radość :)