Strona główna Wishlista Recenzje

czwartek, 16 lutego 2012

***Vichy Normaderm - recenzja podkładu ***

Dzisiaj mam dla Was recenzję podkładu z firmy Vichy Normaderm , który zakupiłam ponad rok temu, pod wpływem Izabell25d ( która niestety nie kręci już filmików :( ubolewam nad tym strasznie).

Przechodząc do rzeczy podkład ten jest bardzo jasny ( najjaśniejszy z gamy - OPAL 15)  i powiem szczerze, że trochę go 'zaniedbałam' i odstawiłam na rzecz Lily Lolo, ale stwierdziłam, że czas powrócić do niego.




Od  producenta:
- Czysta i świeża skóra
- Utrzymuje się przez 8 h
- Nie zatyka porów
- Nie powoduje powstawania zaskórników
- Hipoalergiczny
- Zawiera wodę termalną z Vichy


DOSTĘPNOŚĆ: Jak go szukałam rok temu - to było koszmarem! Przeleciałam większość aptek i nic... zdecydowałam się na zakup przez Internet, i powiem Wam , że tam też wcale kolorowo nie było.

Apteczny produkt, który miał być ideałem - czy tak jest?

No niem gdyby był ideałem to z pewnością używałabym tylko jego i niczego więcej.

KRYCIE: słabe, ładnie wyrównuje kolor na buzi, ale nic więcej. Nie sprawi on, że czerwone kropki znikną. Natomiast ładnie tuszuje wągry, są prawie nie widoczne.

MATOWIENIE / TRWAŁOŚĆ :  hm, w moim odczuciu kiepskie, bez pudru ani rusz! Bez przypudrowania podkład delikatnie zanika. Po 6 godzinach bez pudru może już go nie być na twarzy.


KONSYSTENCJA: Bardzo lekka, dość wodnista.

-nie wysusza
-przyjemnie pachnie (jeśli ma dla Was to znaczenie)

WYDAJNOŚĆ: bardzo duża! Pomimo, że jest dość wodnisty. U mnie płynne podkłady dość szybko znikały jak do tej pory. Myślałam, że pożegnam się z nim po wiośnie, ale tak się nie stało, więc muszę go jak najszybciej skończyć wreszcie.

POJEMNOŚĆ: 30 ml




Efekty po roztarciu na nadgarstku :



PODSUMOWUJĄC:

Gdyby padło teraz pytanie: Czy kupisz ponownie?
Odpowiem: NIE. Szkoda mi ok 70 zł, wolałabym kupić Lily Lolo ( Jeśli miałabym porównywać te dwa). 
Dla mnie jest on idealny do korzystania na dzień. Na wieczór wolę mocniejsze krycie i pewność, że podkład zostanie ze mną całą noc wiec wybieram Colorstay.
Dla mnie za słabo kryje, ale jeśli macie idealną cerę tylko chcecie wyrównać na niej kolor to powinien się sprawdzić.

Znacie ten podkład? Uważacie tak jak ja?

Całusy

M.

17 komentarzy:

  1. dlatego ja zamówiłam sobie wersja 10ml z allegro. Skusiłam się na Dermablend i Normaderm - Dermablend na teraz - mam buzię po przejściach i Normaderm jak wszystko się ustabilizuje bo zaczęłam się pokazywać a niepomalowaną buzią ;) leczenie buzi idzie w dobrą stronę ;) właśnie czekam aż paczuszka do mnie dotrze, a może już dotarła a ja nie wiem o tym ;) w końcu zamawiam kosmetyki do akademika a nie do domku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze wiedzieć że nie jest warty swojej ceny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dermacol bardzo lubię ;) dziś dotarł do mnie Acne Camouflage ;) zobaczymy jak on sobie poradzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. przydatna recenzja, zaoszczędzę te pieniądze na inny podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Vichy drogo się ceni, jeszcze zostają promocje bo cena jest zaporowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam go i widzę, że nie ma co żałować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojj cena przeraża , jeśli nie kryje to niestety nie dla mnie
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedyś go miałam ale jeśli chodzi o krycie to się nie poluilimśmy !

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznam szczerze, że nigdy nie używałam kosmetyków vichy i jakoś mnie nie ciągnie... zwłaszcza ta kolorówka. Ceny nie są zbyt atrakcyjne, a nie wydaje mi się, żeby apteczne kosmetyki kolorowe dawały jakieś super efekty jeśli chodzi o stronę kosmetyczną.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie kupuję aptecznych podkładów, kiedy mialam duże problemy z cerą zastanawiałam się nad nim, ale jednak postawiłam na drogeryjne

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy15:03

    ja potrzebuje mocnego krycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj!
    Mogłabyś mi napisać jaki odcień masz z lily lolo? Chcę się przerzucić z vichy opal na lily lolo ale nie mam pojęcie jaki odcień będzie odpowiedni a w sieci nie znalazłam żadnych informacji które by mi pomogły.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj!
    Mogłabyś mi napisać jaki odcień masz z lily lolo? Chcę się przerzucić z vichy opal na lily lolo ale nie mam pojęcie jaki odcień będzie odpowiedni a w sieci nie znalazłam żadnych informacji które by mi pomogły.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy19:30

    witajcie,
    wczoraj kupilam ten podklad ale wzielam z polki zle opakowanie przez pomylke i nie mam co z tym zrobic, a musiala m kupic kolejny ten swoj a tego zwrocic nie moge bo rozerwalam pudelko, chetnie go sprzedam jest w srodku nietkniety. cena 80 zl tyle ile sama za niego zaplacilam (mozliwa negocjacja)
    kontakt do mnie 731297946

    OdpowiedzUsuń
  16. lub annecka2000@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze, że przed kliknięciem KUP TERAZ przeczytałam Twoją opinię:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, sprawia mi on ogromną radość :)