Strona główna Wishlista Recenzje

sobota, 20 października 2012

moje lakiery na jesień/ zimę'12

Dziś post o lakierach do paznokci na sezon jesienno-zimowy. Zapraszam do przeglądu tego co będzie gościć na moich pazurkach.


Przede wszystkim u mnie królują czerwienie i pochodne tego koloru. Na zdjęciu nie wszystkie lakiery są moje - przeważnie odcienie fioletu należą do mojej mamy:)

Od początku:
- Golden Rose - klasyczna czerwień, bez drobin, kremowa konsystencja.
-Rimmel- czerwień z delikatną poświatą drobin ( mocno zmielonych)


- Ingrid, ten lakier należy do mojej mamy, ciekawy odcień, posiada drobiny, może się do niego przekonam
-Astor, matowy bordowy kolor,
-Golden Rose, bordo z brokatem



- lakier Ingrid - należący również do mojej mamy
-Essence, seria color&go, to taki kameleon, nałożony na płytkę paznokcia odnosimy wrażenie, że jest fioletowy, jednak pod różnym światłem daje inny odcień (szarość, zieleń, złoto), bardzo ciekawy lakier
-Miss Sporty - fiolet z drobinami


- Essence z limitki, szarość, klasyczna, matowa
-Pierre Rene - brudny brąz, Cafee Late - tak się nazywa


Lakiery do zdobień:







I to  na tyle, pominęłam tu podstawowe odcienie nude (Inglot 50, czy lakiery do frencha), chociaż ostatnio głównie takie zdobienie u mnie gości.

A jakie są Wasze ulubione kolory na jesień/ zimę?

Buziaki

M.

2 komentarze:

  1. bardzo podoba mi się ingrid :) u mnie też królują czerwienie, bordo :P

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne kolorki na jesien :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, sprawia mi on ogromną radość :)