Strona główna Wishlista Recenzje

czwartek, 25 października 2012

TAG: Moje blogowe sekrety

Zostałam otagowana przez Izę ( http://bellitkaa.blogspot.com/ ), bardzo dziękuję. Tag bardzo mi się spodobał, więc nie ma na co czekać i zabieram się za odpowiedzi. 



1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?

Bloga prowadzę od czerwca 2011. Posty publikuje prawie codziennie.

2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?

Na bloga zaglądam kilka razy dziennie, ale nie robię tego w pierwszej kolejności. Najpierw sprawdzam co się dzieje w świecie, czytam wp.pl. 

3. Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?

Najbliżsi oczywiście wiedzą, znajomi raczej nie. Nie chodzę i nie rozpowiadam o tym, jeśli kogoś interesuje te tematyka to znajdzie go w blogowej sferze:)


4. Posty jakiego typu interesują Cię najbardziej u innych blogerek?

Uwielbiam denka, zakupy, ulubieńców. Recenzję interesujących mnie produktów również chętnie czytam. I ubóstwiam wręcz wszystkie włosowe posty.

5. Czy zazdrościsz czasem blogerkom?

Raczej nie. Może kiedyś, na początku blogowania.

6. Czy zdarzyło Ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoim blogu?

Nie. Nie cierpię wręcz gdy jakieś kosmetyki mi zalegają, albo leżą nie używane. Szkoda mi wydania pieniędzy na coś co albo się nie sprawdza, albo tylko chce pokazać, że mam - to zupełnie bez sensu.

7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?

Hm... może nie tyle więcej, co świadomiej. Na pewno wiem więcej co się dzieje w świecie ugodowo-kosmetycznym (promocje, nowinki itp.). Kupuje dużo na promocjach, czyli wydaje więcej kasy, ale stawiam na kosmetyki, które się sprawdzają i są polecane.

8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?

Niewiele. Uspokaja mnie to i przynosi dużo radości. 

9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?

Nie wiem, jakoś tak mnie tak nachodzi i zapisuje sobie wszystko, o czym bym chciała napisać.

10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga, tak że chciałaś go usunąć?

Chyba jeszcze nie, miałam zastój w pisaniu ( głównie przed sesją tak się dzieje), ale sprawia mi to dużo radości.

11. Co najbardziej denerwuje Cię w blogach innych dziewczyn?

Nieczytelny wygląd bloga - niewyraźne zdjęcia, błędy w postach, i czcionka utrudniająca czytanie. A z i innych rzeczy, to pisanie recenzji po 2-3 użyciach danego kosmetyku, ja potrzebuje minimum miesiąca systematycznego używania. 

Koniec. Uważam, że jest to świetny Tag i jeszcze raz dziękuję za otagowanie. Wydaje mi się, że jestem już jedną z ostatnich osób odpowiadających na niego, dlatego też nie taguję nikogo. 

Pozdrawiam Was serdecznie

M.

1 komentarz:

  1. Dopiero dotarłam do Twoich odpowiedzi :D

    U mnie to też tylko najbliżsi wiedzą o blogu, za każdym razem jak ktoś mówi o tym w większym gronie to oblewa mnie rymieniec ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, sprawia mi on ogromną radość :)