Strona główna Wishlista Recenzje

piątek, 28 grudnia 2012

mix paznokciowy #2

Kolejny post  z cyklu tych paznokciowych, czyli jakie to kolory gościły na paznokciach w grudniu. Przyznam szczerze, że moja "kolekcja" lakierów mocno zeszczuplała.

Pozbyłam się lakierów, których używałam rzadko, albo tylko raz. Od razu mam więcej miejsca i staram się robić bardziej przemyślane zakupy.

Miesiąc grudzień upłynął na dość intensywnych kolorach: czerwień, która zdecydowanie królowała w tym miesiącu. 

Najbardziej przypadła mi do gustu czerwień z Golden Rose w kultowym już kolorze 336.




Zdarzyła się czerń w połączeniu ze złotem.











No i klasyk, klasyków, czyli nudna ja - Inglot nr 50 + coś brokatowego.





Coś świecącego - czyli brokat złoty z Essence na zwykłej diamentowej odżywce z Eveline





Buziaki Dziewczyny 

M.

2 komentarze:

  1. super zestawienia lakierowe;) u mnie ostatnio cały czas gości czerwień :D a w czasie Świąt towarzyszyło jej złoto;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny czerwony lakier

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, sprawia mi on ogromną radość :)