Strona główna Wishlista Recenzje

wtorek, 13 listopada 2012

Nowe smarowidło pod oczy - Ewa natura - Herbal Garden

Ponieważ wykończyłam swój Floslekowy żel pod oczy ze świetlikiem, nadszedł czas na coś nowego. Odwiedziłam Rossmann z myślą zakupienia jakiegoś kremiku z AA pod oczy. Ale wybrałam coś o wiele tańszego z firmy Ewa natura - linia Herbal Garden - krem pod oczy i na powieki z ekstraktem z ziela świetlika. 


Za kremik o pojemności 25 ml zapłaciłam 7 zł.




Krem zaiwera oprócz ekstraktu z ziela świetlika, algi, polisacharydy i masło Shea. 


Jego zadaniem jest wygładzić skórę i optymalnie nawilżyć, czyli właśnie to czego szukam.


Spotkałyście się z tym kremem? Jesteście/ byłyście z niego zadowolone? 

Pozdrawiam Was

M.

6 komentarzy:

  1. Zaciekawiłaś mnie, poszukam go u siebie za 7zł można spróbować:) i spore opakowanie ja za 15ml AA dałam chyba 13zł;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie się zapowiada;) i cena też zachęcająca;))

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam,więc jestem ciekawa jak się u ciebie sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  4. a jak ze składem? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio zastanawiałam się nad nim będąc w rossmannie , ale ostatecznie nie wzięłam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. OJJ CZEKAM ZA TYM AŻ OPISZESZ WRAZENIA! SZUKAM NA GWAŁT JAKIEGOŚ KREMU POD OCZY.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, sprawia mi on ogromną radość :)