Strona główna Wishlista Recenzje

niedziela, 18 listopada 2012

TAG: Liebster Blog

Bardzo dziękuję za otagowanie Stachurce20. Dziś odpowiem na kilka pytań :) 

 1. Twój ulubiony zapach perfum?
Póki co jeszcze chyba nie znalazłam tego jedynego.

2.Jaka mascara według Ciebie jest Ideałem?
Wciąż szukam. W tej kwestii jestem totalnym świrem, uwielbiam testować nowe maskary i rzadko kupuję drugi raz ten sam egzemplarz.

3. Paznokcie naturale czy tipsy, żele?
Zdecydowanie naturalne paznokcie. Piękne, zadbane, klasyczne.

4. Ulubiona pora roku?
Hm urodziłam się zimą i chyba jakoś ta pora roku jest dla mnie najlepsza.

5. Jak spędzasz swój wolny czas?
Bardzo różnie, to zależy od nastroju, czasu jaki mam dla siebie. W jesienno-zimowe wieczory przeważnie kocyk, herbatka, dobry film z ukochanym, albo po prostu wyjście na imprezę ze znajomymi. 

 6. Twoja najlepsza cecha charakteru?
Hm, myślę, że ambitność.

7. Twój wymarzony zawód, praca?
Sama nie wiem.. wiele jest takich, które nadal rozważam. Pozostawię to moją słodką tajemnicą.

8. Jesteś zadowolona ze swojego życia czy chciała byś coś w Nim zmienić?
Jestem zadowolona, ale chciałabym móc jeszcze bardziej się rozwijać.

9. Ile Twojego wolnego czasu pochłania blogowanie?
Nie wiem, nigdy się nad tym nie zastanawiałam.

10. Napisz 3 cechy które w sobie lubisz. ( charakter, wygląd itp . )
Hm lubię moje włosy, zorganizowanie, cieszenie się z najmniejszych rzeczy:)

11. Tak szczerze.. Podoba Ci się idea TAG-ów? Czy uważasz że czasem pytania są wyjęte z kosmosu.?
Myślę, że gdybym nie lubiła Tagów, to po prostu bym na nie, nie odpowiadała. Lubię od czasu do czasu napisać takiego lżejszego posta, gdzie można dowiedzieć się wielu ciekawych informacji o kobitkach z blogsfery.

No i tyle ode mnie. Nie będę nikogo tagowac, ponieważ nie wiem sama, kto jeszcze nie robił tego Tag'u. 

Życzę Wam miłej niedzieli.
M.

2 komentarze:

  1. A kiedy ja mówię, że lubię zimę - wszyscy się na mnie patrzą jak na wariatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No dziekuje za odzew i odpowiedzenia na tag;)

    Ja to zimy nie lubie he he:D Lubie ciepełko.

    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, sprawia mi on ogromną radość :)