Strona główna Wishlista Recenzje

poniedziałek, 5 listopada 2012

tak się kończą nieplanowane zakupy, czyli o wizycie w drogerii Vica

Szybki wypad do miasta z mamą, cel: załatwić kilka spraw, zrobić zakupy i wstąpić do drogerii po maszynki do golenia i wsuwki... oto jak się skończyło, a raczej na czym się skończyło :))




Po wejściu do drogerii udałam się jak zawsze do stoiska lakierowego, nie miałam nic konkretnego na celu (mam szlaban lakierowy, albo raczej przesyt lakierów), zresztą zawsze udaje się w tamto miejsce, by ewentualnie wyhaczyć coś ciekawego. I jakież było moje zdziwienie, gdy wśród ogromnego kosza z lakierami ujrzałam ten piękny brokatowy topper! On po prostu musiał być mój. Firma Softer - Crazy Colours, nr 9. Właśnie czegoś takiego szukałam już jakiś czas, mam co prawda lakier z drobinami z Revlon (galaxy), ale szukałam czegoś bardziej odpowiedniego do frencha (tamten zawiera czarny brokat). Ten jest idealny! Dodatkowo cena ok 4 zł.





Dalej ruszyłam w półki, pomnięłam wszystkie firmówki( Miyo, Rimmel, itp.) i udałam się do półki z cudeńkami. Co to znaczy? Na tej półce możemy znaleźć kosmetyki z różnych mniejszych firm, które nie mają swoich stoisk w Rossmannach, czy Naturach. Możemy tam dorwać kosmetyki z Golden Rose, Delia, Eveline, Hean itp. Mam tu na myśli  rzecz jasna kolorówkę. Ponieważ od dawna czaiłam się na tusz do rzęs z Eveline, musiałam go kupić. Wybrałam wersję czarną (dostępna była jeszcze czerwona, i jeszcze jedna, ale nie pamiętam jaka). Big Volume Lash, 9 ml produktu obdarzonego silikonową szczoteczką. Cena ok 13 zł. Podoba  mi się opakowanie, czarne, takie eleganckie :)




Dalej na tej samej półce dorwałyśmy z mamą krem BB od Bielendy, moja mama została fanką tych kremów, od ponad 1,5 miesiąca używa kremu BB od Graniera. I teraz skusiła się na ten, odcieniem jest chyba trochę jaśniejszy, więc idealny na teraz. Cena ok 13 zł.




Jedynym stoiskiem nad jakim się zatrzymałam było Essence, i w końcu kupiłam tak mocno zachwalany pędzelek do smoky eyes. Cena 5.99 zł. Zobaczymy jak się sprawdzi.




Oczywiście kupiłam maszynki, które były gwoździem programu no i mama dorzuciła parę swoich drobiazgów, jak kremy do twarzy, czy odświeżacz do powietrza.

Na koniec dostałyśmy dużą porcję przeróżnych próbek:)


To wszystkie moje nieplanowe zakupy. Czasami warto na takie łowy się wybrać, można zaleźc fajne perełki, jak np lakier z którego jestem najbardziej zadowolona. Zdarza się, że gdy planuje zakupy, często nie mogę dostać jakiegoś produktu,a tu proszę :)) I parę rzeczy mniej z mojej wish listy :)

Pozdrawiam Was serdecznie

M.

13 komentarzy:

  1. Anonimowy14:09

    Skąd ja to znam..:) hihi
    Daj znać jak sprawdził się pędzelek z essence - sama mam na niego chrapkę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam tego pędzelka z essence prawie codziennie i jestem bardzo, bardzo zadowolona! :-) u mnie w rossmanie albo naturze przydalaby sie taka polka, gdzie bylyby kosmetyki wszystkich mniejszych firm :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje nieplanowane dzisiejsze zakupy skończyły się kupnem octu jabłkowego do płukania włosów :P

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię takie zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. gilette najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tusz miałam kiedyś i bardzo go lubiłam ;) za szczoteczkę i za to że robił cudeńka z moich rzęs....bardzo dobry zakup ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. dobry jest ten pędzlek z essence, mam go. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też mam ten pędzelek z essence;)
    super zakupy:) nieplanowane najlepsze:))

    OdpowiedzUsuń
  9. ile próbek! :)
    tusz miałam, ale nie byłam z niego tak bardzo zadowolona jak chciałam być, pisałam o nim recenzję:)

    pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dawno nie byłam na zakupach :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zakupy. Ciekawią mnie te tuszę Eveline, więc daj znać jak się sprawuje ta sztuka. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lakier super i fajnie, że dostałaś tyle próbek :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam ten tusz z eveline- jak dla mnie najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, sprawia mi on ogromną radość :)