Strona główna Wishlista Recenzje

piątek, 21 października 2011

nowa miłość - buty

Nareszcie są moje!
Długo na nie polowałam - i mam :))
Nie jestem nauczona chodzić w butach na obcasie ale mam nadzieję, że dam radę :)) 







wybaczcie różowe skarpetki na zdjęciach ;-) 

Co myślicie?

Zamówiłam na allegro - cena 85 zł .
Są nawet solidne i wygodne :)


Całuski 
M.

19 komentarzy:

  1. bardzo fajnie, ja też mam już swoje wymarzone buty na zimę. Na koturnie takie jakie chciałam :D
    Z futerkiem :PP I uczę się na nich chodzić a wychodzi mi to już całkiem dobrze :)) Po za tym są strasznie wygodne.
    Uwielbiam te wiązania w twoich butach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem zakręcona jak termos:P hehe dzięki za uwagę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne , ;) mam w podobnym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie wyglądają, ale nie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne planuję zakup takich:)

    OdpowiedzUsuń
  6. a gdzie zakupione? ja mam podobne ale czarne i ostatnio nawet biegalam w nich tak wiec sa mega wygodne "prawie" jak na plaskim. uwielbiam taki na grubym obcasie- to moje nowe odkrycie.tak wiec mysle ze bedzie Ci sie latwo i wygodnie w nich chodzilo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Są całkiem ok, ale nie mój styl :) Wolę inne modele na jesień

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. tez nie jestem ekspertka od obcasow wiec dla tego na ta zime zaopatrzylam sie w dwie pary na koturnie zdecydowanie wygodniejsze na sliska nawiezchnie, jednak te sa bardzo ladne

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też się na ten konkretny model zasadzam :D są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  10. mi się tylko podeszwa nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo zgrabne butki :)

    jadorehardcore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne! Ja mam podobne, tylko wyższe. I są naprawdę mega wygodne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Są śliczne! :) :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie się prezentują :) i na pewno nauczysz się i przyzwyczaisz do obcasów ;) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, sprawia mi on ogromną radość :)