Strona główna Wishlista Recenzje

środa, 13 lipca 2011

Kosmetyki na wyjazd- pielęgnacja cz I

Dziś chce zaprezentować ostatnie moje zakupy. Rozpoczęłam  akcje 'kosmetyki na wyjazd'. Ponieważ za jakiś czas wyjeżdzam, stwierdziłam że należy gromadzić kosmetyki po trochu;p ;)) 
Postawiłam na pielęgnacje ;)) Produkty starałam się kupować na promocji i w wersji mniejszej , nie chce tachać ze sobą nie potrzebnych rzeczy i dużych opakowań. 
Oto one:
 1. Żel pod prysznic z St. Ives -ma piękny zapach owoców cytrusowych i nie jest za duży poj. 343 mml ;))  Jego zadaniem (wg producenta) jest pobudzienie zmysłów , doskonałe oczyszczenie oraz pielęgnacja skóry. Cena : 6.99 zł



2. Demakijaż- Ziaja płyn dwufazowy. Mały i skuteczny:) Z moimi tuszami sobie radzi;) Mi to spokojnie wystarczy ;)) Cena: 5.19 zł
 3. Nawilżenie- postawiłam tu na nieco większy produkt, ze względu na to, że podczas plażowania moja skóra jest przesuszona i nawilżam ją conajmniej 2 razy dziennie. Zdecydowałam się na Kozie Mleko z Ziaji . Cena: 7.99 zł
4. Maseczki, postawiłam na nowośći dla mnie w celu wypróbowania ;) oczyszczająca i nawilżająca z Ziaji oraz ujędrniająca z glinką z St.Ives ;-) Ciekawe czy są skuteczne ;))) Cena: Ziaja: 1.99 szt . St. Ives 3.49zł


No to chyba na tyle ;-) Ciekawa jestem jak sobie poradzą te produkty ;-) 
buźiaki 
M. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, sprawia mi on ogromną radość :)