Strona główna Wishlista Recenzje

piątek, 22 lipca 2011

Nail Tek - recenzja

Produkt dobrze znany  Nail Tek Foundation II.



Jest to odżywka do paznokci, którą z powodzeniem  można także stosować jako base coat. Pojemność produktu to 15 ml. Cena z allegro ( z przesyłką) 18 zł.



Tyle wstępu, co ja myślę? Wspaniała! Naprawdę kondycja moich paznokci poprawiła się o 100% . Moje paznokcie rozdwajały się niesamowicie, szczególnie wskazujące palce, rosły dosyć wolno. Zauważyłam iż uszkodzenie moich paznokci ( rozdwajanie się) jest wynikiem mechanicznym , dlatego też pomyślałam że warto w dodatku cena mnie nie odstraszała. Przez 4 dni nakładałam codziennie jedną warstwę lakieru. Planowałam dłużej lecz po prostu po 4 dniu lakier mi odchodził z paznokci ( być może wina była moja, ponieważ nakładałam zbyt dużą ilość produktu) zmyłam po tych 4 dniach i później ponownie przez kolejne 4 dni nakładałam po jednej warstwie. Efekty? Powalające. Paznokcie rosną dłuższe, nie rozdwaja się i ich płytka jest zdecydowanie grubsza, przez co struktura paznokcia się poprawiła ( paznokcie są twarde i nie łamią się). Stosuję obecnie jako bazę pod lakier sprawdza się super. Nim skończę malować drugą rękę lakier już wysechł i paznokcie są gotowe by przyjąć kolor ;-)) Czy przedłuża żywotność lakieru na paznokciach? Trudno mi ocenić, sadzę iż nie wiele. W każdym razie dla mnie bomba jeżeli chodzi o pielęgnacje paznokci.
 Podczas stosowania paznokcie są matowe, czyli mało estetyczne ( jak dla mnie) ale to tylko kilka dni ( czy tam tydzień) w zależności jak bardzo są zniszczone paznokcie i jak długą kuracje chcecie zrobić .
To tyle jeżeli chodzi o ten produkt. Uważam, że jest to jak na razie najlepsza odżywka do paznokci ;-)
Polecam 
M.

2 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz, sprawia mi on ogromną radość :)